Portal
Serwis i wsparcie IT
Wdrażanie RODO
Ochrona antywirusowa
Aplikacje na zlecenie

Moje Biuro


Program Moje Biuro jest bardzo prostym w obsłudze, rozszerzeniem popularnego arkusza kalkulacyjnego EXCEL firmy Microsoft (lista obsługiwanych wersji u dołu dokumentu).

Korzystając z ogromnych możliwości środowiska Windows, pozwala on na komfortowa pracę w trybie WYSIWYG (to, co widzisz, otrzymasz na wydruku). Wszystkie ewidencje i zestawienia, są odpowiednio zaprojektowanymi arkuszami Excela. Dołączony program, polskie menu, okna dialogowe, pasek narzędzi i wbudowany system pomocy (Help), na tyle ułatwiają obsługę arkuszy, że może z nich korzystać nawet początkujący użytkownik Windows i Excela. Arkusze deklaracji podatkowych wypełnione automatycznie w programie można drukować oraz eksportować do programu eDeklaracje. Deklaracje ZUS można eksportować do Programu "Płatnik" i przesyłać do oddziału ZUS drogą elektroniczną.

Wymagany sprzęt oraz oprogramowanie:

  • Komputer z procesorem Pentium IV i pamięcią RAM 2GB. Ok. 200 MB miejsca na dysku.
  • Dowolna drukarka: igłowa, atramentowa lub laserowa.
  • Windows 7/8/10 (x86/x64).
  • MS Excel 2007 (SP3) lub 2010, 2013, 2016, 2019 (tylko wersje 32 bitowe).