Portal
Serwis i wsparcie IT
Wdrażanie RODO
Ochrona antywirusowa
Aplikacje na zlecenie

Moja Firma


Program Moja Firma jest bardzo prostym w obsłudze rozszerzeniem popularnego arkusza kalkulacyjnego EXCEL firmy Microsoft (lista obsługiwanych wersji u dołu dokumentu).

Korzystając z ogromnych możliwości środowiska Windows, pozwala on na komfortową pracę w trybie WYSIWYG (to, co widzisz, otrzymasz na wydruku). Wszystkie ewidencje i zestawienia, są odpowiednio zaprojektowanymi arkuszami Excela. Dołączone polskie menu, specjalne okna dialogowe, pasek narzędzi i wbudowany system pomocy, na tyle ułatwiają obsługę arkuszy, że może z nich korzystać nawet początkujący użytkownik Windows i Excela. Arkusze deklaracji podatkowych wypełnione automatycznie w programie można drukować oraz eksportować do programu eDeklaracje. W programie znajdują się arkusze Księgi Przychodów (lub Ewidencji Przychodów), Rejestry VAT, Ewidencja Środków Trwałych i wiele innych odpowiadających aktualnym wymogom przepisów podatkowych. Program umożliwia również sporządzanie ewidencji czasu pracy, list płac, wystawianie umów zlecenie i o dzieło oraz sporządzanie Deklaracji ZUS. Deklaracje ZUS można eksportować do Programu "Płatnik" i przesyłać do oddziału ZUS drogą elektroniczną.

Wymagany sprzęt oraz oprogramowanie:

  • Komputer z procesorem Pentium IV i pamięcią RAM 2GB. Ok. 200 MB miejsca na dysku.
  • Dowolna drukarka: igłowa, atramentowa lub laserowa.
  • Windows 7/8/10 (x86/x64)
  • MS Excel 2007 (SP3), 2010, 2013, 2016, 2019 (tylko wersje 32 bitowe).

Program posiada także wersję wielostanowiskową, umożliwiającą efektywną pracę w sieci lokalnej. Pozwala ona na równoczesne realizowanie wszystkich funkcji programów: księgowanie, sporządzanie deklaracji a także równoczesną sprzedaż z wielu stanowisk.