Portal
Serwis i wsparcie IT
Wdrażanie RODO
Ochrona antywirusowa
Aplikacje na zlecenie

eFaktury

Program eFaktury zaprojektowany jest do wygodnego zarządzania plikami faktur (tzw. faktur ustrukturyzowanych) wysyłanymi do Krajowego Systemy e-Faktur (KSeF) Ministerstwa Finansów. Umożliwia on:

    • Importowanie dokumentów faktur zapisanych w plikach XML z dowolnego programu księgowego. W szczególności przystosowany jest do współpracy z programami Moja Firma i Moje Biuro oraz programami księgowymi z pakietu Symfonia.
      Uwaga! W programie eFaktury nie ma funkcji wypełniania dokumentów.
    • Podpisywanie dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, takim samym, jakiego używa się do podpisywania deklaracji ZUS w programie Płatnik lub z użyciem darmowego Profilu Zaufanego.
    • Wysyłanie dokumentów do systemu KSeF Ministerstwa Finansów.
    • Odbieranie i drukowanie potwierdzeń UPO-KSeF.
    • Pobieranie faktur – jako dokumentów zakupu – przechowywanych w Systemie KSeF.



Wszystkie te funkcje program realizuje dla płatników zdefiniowanych w programie (wersja podstawowa obsługuje do 3 płatników, natomiast wersja PRO nie ma narzuconego limitu wynikającego z licencji), a wszystkie informacje o wysłanych dokumentach, potwierdzeniach czy błędach przechowywane są w bazie danych programu. Daje to możliwość szybkiego i prostego zarządzania dokumentami, gromadzenia wielu dokumentów naraz, zarówno tych należących do jednego płatnika (jedna osoba posiadająca jednocześnie kilka działalności) jak i odnoszących się do wielu różnych płatników (np. biuro rachunkowe).

Wymagany sprzęt oraz oprogramowanie:

  • Komputer z procesorem Pentium IV i pamięcią RAM 1GB. Ok. 50 MB miejsca na dysku.
  • Dowolna drukarka: igłowa, atramentowa lub laserowa.
  • Windows 7/8.1/10/11 (x86/x64).
  • Podpis kwalifikowany - program współpracuje z kartami firm Certum i Sigillum. W przypadku kart innych firm prosimy pobrać wersję demonstracyjną programu w celu sprawdzenia jego kompatybilności z posiadaną kartą.