Portal
Serwis i wsparcie IT
Wdrażanie RODO
Ochrona antywirusowa
Aplikacje na zlecenie

ePliki


Program ePliki zaprojektowany jest do wygodnego zarządzania plikami JPK
(Jednolity Plik Kontrolny) wysyłanymi do systemu Ministerstwa Finansów. Umożliwia on:

    • Importowanie dokumentów zapisanych w plikach XML z dowolnego programu księgowego. W szczególności przystosowany jest do współpracy z programami Moja Firma i Moje Biuro oraz programami księgowymi z pakietu Symfonia. Uwaga! W programie ePliki nie ma funkcji wypełniania dokumentów!
    • Podpisywanie dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym, takim samym, jakiego używa się do podpisywania deklaracji ZUS lub z użyciem darmowego Profilu Zaufanego (opcja dostępna od wersji 1.20).
    • Wysyłanie ich do systemu e-Dokumenty Ministerstwa Finansów ("AzureCloud").
    • Odbieranie i drukowanie potwierdzeń UPO-JPK.

Wszystkie te funkcje program realizuje dla dowolnej liczby płatników (podatników) (importowanie, podpisywanie, wysyłanie oraz pobieranie potwierdzeń, w wersji PRO - dla wielu równocześnie) a wszystkie informacje o wysłanych dokumentach, potwierdzeniach czy błędach przechowywane są w bazie danych programu. Daje to możliwość szybkiego i prostego zarządzania dokumentami, gromadzenia wielu dokumentów naraz, zarówno tych należących do jednego płatnika (jedna osoba posiadająca jednocześnie kilka działalności) jak i odnoszących się do wielu różnych płatników (np. biuro rachunkowe).

W aktualnej wersji progamu obługiwane są nastepujące pliki:

    • Struktura 1 – księgi rachunkowe – JPK_KR
    • Struktura 2 – wyciąg bankowy – JPK_WB
    • Struktura 3 – magazyn – JPK_MAG
    • Struktura 4 – ewidencje zakupu i sprzedaży VAT – JPK_VAT
    • Struktura 5 – faktury VAT – JPK_FA
    • Struktura 6 – podatkowa księga przychodów i rozchodów – JPK_PKPIR
    • Struktura 7 – ewidencja przychodów – JPK_EWP
    • Struktura 8 – deklaracja VAT-7/7K oraz ewidencje zakupu i sprzedaży VAT – JPK_V7M, JPK_V7K

Wymagany sprzęt oraz oprogramowanie:

  • Komputer z procesorem Pentium IV i pamięcią RAM 1GB. Ok. 50 MB miejsca na dysku.
  • Dowolna drukarka: igłowa, atramentowa lub laserowa.
  • Windows 7/8.1/10/11 (x86/x64).
  • Podpis kwalifikowany - program współpracuje z kartami firm Certum i Sigillum. W przypadku kart innych firm prosimy pobrać wersję demonstracyjną programu w celu sprawdzenia jego kompatybilności z posiadaną kartą.