Zakup Internetowy (sklep internetowy)
Za pliki aktywacyjne do naszych programów można także płacić za pomocą systemu płatności internetowych Przelewy 24. Pozwala to na otrzymanie pliku aktywacyjnego bez potrzeby wychodzenia z domu oraz skraca czas oczekiwania.
Jeżeli jesteś już zaznajomiony z naszym internetowym systemem sprzedaży to zapraszamy do Sklepu, natomiast nowych klientów zachęcamy do przeczytania krótkiego artykułu zamieszczonego poniżej.
Przed otwarciem strony sklepu może pojawić się komunikat o problemie z certyfikatem, jego wystąpienie wynika stąd, że używamy certyfikatu serwera home.pl. Sposób postępowania w takim wypadku różni się w zależności od uruchomionej przeglądarki, w razie problemów proszę skorzystać z opisu zamieszczonego tutaj.
Sklep pozwala na zakup kluczy aktywacyjnych do naszych programów zarówno nowym klientom jak i tym znajdującym się już w naszej bazie danych. Widok Sklepu podzielić można na trzy główne sekcje zakupowe i jedną informacyjną:
Możliwe czynności zakupowe - Przykład zamówienia
Dostępne programy
Sekcja ta zawiera dwie tabele, które wyświetlają możliwości zakupu dostępnych aktualizacji oraz nowych programów. W przypadku klientów, którzy posiadają dystrybutora, zakup programów jest nie możliwy. W takim przypadku, aby zakupić program trzeba skontaktować się z dystrybutorem. Po wybraniu konkretnego programu i wciśnięciu przycisku DO KOSZYKA program zostanie wrzucony do koszyka, gdzie będzie można sfinalizować zamówienie.
Historia zakupów
Sekcja Historia zakupów pokazuje cała historie zakupu programów klienta w firmie NetRom. W miejscu tym każdy klient ma możliwość wygenerowania klucza aktywacyjnego do aktualnego lub starego programu.
Koszyk
Sekcja koszyk prezentuje programy które zostały wrzucone do koszyka w sekcji DOSTĘPNE PROGRAMY. Do koszyka można wrzucać wiele programów oraz je z niego usuwać. Realizacja zamówienia dokonuje się dopiero po wciśnięciu przycisku FINALIZUJ ZAMÓWIENIE.
Dane klienta
W tym miejscu każdy klient ma możliwość zmiany swoich danych oraz dopisania nowego adresu (w przypadku różnego adresu do faktury i wysyłki). Zaznaczamy jednak, że z poziomu sklepu nie można zmienić nazwy firmy ani NIP-u gdyż są to dane potrzebne do generowania kluczy aktywacyjnych. W celu ich zmiany należy do Nas napisać na adres poczta@netrom.pl.