Portal
Serwis i wsparcie IT
Wdrażanie RODO
Ochrona antywirusowa
Aplikacje na zlecenie

Zakup Internetowy (sklep internetowy)

Do sklepu ...Do sklepu ...Za pliki aktywacyjne do naszych programów można także płacić za pomocą systemu płatności internetowych Przelewy 24. Pozwala to na otrzymanie pliku aktywacyjnego bez potrzeby wychodzenia z domu oraz skraca czas oczekiwania.

Jeżeli jesteś już zaznajomiony z naszym internetowym systemem sprzedaży to zapraszamy do Sklepu, natomiast nowych klientów zachęcamy do przeczytania krótkiego artykułu zamieszczonego poniżej.

Przed otwarciem strony sklepu może pojawić się komunikat o problemie z certyfikatem, jego wystąpienie wynika stąd, że używamy certyfikatu serwera home.pl. Sposób postępowania w takim wypadku różni się w zależności od uruchomionej przeglądarki, w razie problemów proszę skorzystać z opisu zamieszczonego tutaj.

Sklep pozwala na zakup kluczy aktywacyjnych do naszych programów zarówno nowym klientom jak i tym znajdującym się już w naszej bazie danych. Widok Sklepu podzielić można na trzy główne sekcje zakupowe i jedną informacyjną:

Możliwe czynności zakupowe - Przykład zamówienia

Dostępne programy

Sekcja ta zawiera dwie tabele, które wyświetlają możliwości zakupu dostępnych aktualizacji oraz nowych programów. W przypadku klientów, którzy posiadają dystrybutora, zakup programów jest nie możliwy. W takim przypadku, aby zakupić program trzeba skontaktować się z dystrybutorem. Po wybraniu konkretnego programu i wciśnięciu przycisku DO KOSZYKA program zostanie wrzucony do koszyka, gdzie będzie można sfinalizować zamówienie.

Historia zakupów

Sekcja Historia zakupów pokazuje cała historie zakupu programów klienta w firmie NetRom. W miejscu tym każdy klient ma możliwość wygenerowania klucza aktywacyjnego do aktualnego lub starego programu.

Koszyk

Sekcja koszyk prezentuje programy które zostały wrzucone do koszyka w sekcji DOSTĘPNE PROGRAMY. Do koszyka można wrzucać wiele programów oraz je z niego usuwać. Realizacja zamówienia dokonuje się dopiero po wciśnięciu przycisku FINALIZUJ ZAMÓWIENIE.

Dane klienta

W tym miejscu każdy klient ma możliwość zmiany swoich danych oraz dopisania nowego adresu (w przypadku różnego adresu do faktury i wysyłki). Zaznaczamy jednak, że z poziomu sklepu nie można zmienić nazwy firmy ani NIP-u gdyż są to dane potrzebne do generowania kluczy aktywacyjnych. W celu ich zmiany należy do Nas napisać na adres poczta@netrom.pl.